Elettrodi di Grafite Ultra High Power: A Chjave per Aumentà a Produzzione di Acciaio

In cunsiderà l'impattu di i fatturi macro-ecunomichi, a crescita relativamente scarsa in certi paesi chjave cunsumatori di grafite, è a produzzione di l'acciaio, frà altri, u mercatu di grafite hè statu valutatu à 15 763 milioni di $ in 2016, contru un valore di u mercatu di 16 128 $ US. Mn stimatu in a versione precedente di u rapportu.Future Market Insights furnisce insights chjave nantu à u mercatu globale di grafite in una versione aghjurnata di u rapportu è furnisce l'analisi storica di a dimensione di u mercatu è u voluminu per l'anni 2012-2016 è previsioni finu à u 2027.

A prospettiva à longu andà nantu à u mercatu glubale di grafite resta pusitiva, cù u valore di u mercatu previstu per aumentà à un CAGR di 6.7% durante u periodu di previsione 2017-2027. Trà i tipi di prudutti, u grafite naturale è sinteticu hè previstu di espansione à un CAGR significativu in termini di valore durante u periodu di previsione.Trà l'applicazioni, u mercatu di i refrattarii cuntinueghja à esse u principale area di applicazione per u grafite.

Tuttavia, l'aumentu di a dumanda di veiculi elettrici in u mondu hè prevista per spinta a dumanda di grafite in u futuru.A vendita di grafite hè stimata per esse valutata à US $ 16,740 Mn à a fine di u 2017. L'Asia Pacificu hè stimatu per cuntà una parte di valore di 35.8% in u mercatu globale di grafite à a fine di u 2017 è hè anticipatu di mantene a so dominanza in tuttu u mondu. periodu di previsione.

Mercatu Globale di Grafite: Analisi di Segmentazione
● In basa di u tipu di produttu, u grafite sinteticu hè previstu di duminà u mercatu generale di grafite per via di a so vasta applicazione in l'industria chjave di l'usu finale.Inoltre, a dumanda di grafite naturale hè ancu crescente per via di a so adopzione crescente in applicazioni cum'è e batterie.U segmentu di grafite naturali hà cunsideratu u 43,3% di a quota di u voluminu generale in 2016.
● In basa di l'applicazione, u segmentu di i refrattarii hè previstu di duminà u mercatu globale di grafite in u periodu di previsione.U segmentu hè previstu di mantene u 42.7% di a quota di u voluminu generale per 2027. U segmentu di batterie hè previstu per esse u segmentu più attraente in u mercatu globale di grafite cun un CAGR di 10.9% in u periodu di previsione.

Post recenti

indefinitu